Aleksandra specjalizuje się w sprzedaży i analizie nieruchomości mieszkaniowych. Dobrze odnajduje się również w ocenie potencjału działek oraz planowaniu możliwości ich zagospodarowania. Umiejętność łączenia perspektywy inwestycyjnej z funkcjonalnym podejściem do przestrzeni pozwala jej skutecznie doradzać zarówno kupującym, jak i sprzedającym.
W pracy łączy analityczne myślenie z wyczuciem estetyki i znajomością rynku. Potrafi zauważyć detale, które często umykają innym – potencjał wnętrza, układ, światło i proporcje, mające realny wpływ na wartość nieruchomości.
Jej spojrzenie na przestrzeń wynika z wykształcenia architektonicznego i wieloletniego doświadczenia zawodowego. Projektowała wnętrza dla prestiżowych inwestycji, w tym pięciogwiazdkowego Hotelu Raffles Europejski w Warszawie. Dziś to doświadczenie wykorzystuje w pracy z nieruchomościami, pomagając klientom dostrzec potencjał miejsc, które kupują lub sprzedają.
Wolny czas najchętniej spędza w górach, gdzie czerpie energię i świeże spojrzenie do działania.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.